onsdag den 7. marts 2007

Ny mobiltelefon!


Imorgen sker det! Jeg føler mig hensat til barndommens glade minder om de dage hvor gaverne væltede ind af døren.

Om post Danmark vil det, vil jeg imorgen få min nye mobiltelefon med posten. Oh happy day ;o)

Tænk at der ikke skal mere til at fylde ens hverdag med glæde og spas! Det er jo egentlig ikke fordi jeg virkelig trænger til en ny mobil, men alle får jo nye mobiltelefoner for tiden, og jeg gider jo ikke at være den, der står tilbage på perronen og vinker til toget med alle de glade ejere af nye Nokia'er og Ericsson'er, mens de lystigt knipser løs med mobilkameraer og spammer mig med sms'er og mms'er!

Så nu er den bestilt og imorgen sker det så! Forventningens glæde er nu engang fantastisk...

ps: kan ikke helt forstå russisk, men håber ikke, at de andre på billedet følger med, da vi ikke har plads til to mere i lejligheden! Måske...synes sgu egentlig at den var dyr...? Bare postbudet ikke ringer 2 gange ;o)

Ingen kommentarer: